OVERVIEW

This site heldagsskolen-braaby.dk presently has a traffic ranking of zero (the smaller the more traffic). We have probed ten pages within the website heldagsskolen-braaby.dk and found four websites interfacing with heldagsskolen-braaby.dk.

HELDAGSSKOLEN-BRAABY.DK RANKINGS

This site heldagsskolen-braaby.dk is seeing varying amounts of traffic in the past the year.
Traffic for heldagsskolen-braaby.dk

Traffic ranking (by month) for heldagsskolen-braaby.dk

Traffic ranking by day of the week for heldagsskolen-braaby.dk

WHAT DOES HELDAGSSKOLEN-BRAABY.DK LOOK LIKE?

Desktop Screenshot of heldagsskolen-braaby.dk Mobile Screenshot of heldagsskolen-braaby.dk Tablet Screenshot of heldagsskolen-braaby.dk

HELDAGSSKOLEN-BRAABY.DK HOST

We diagnosed that a lone page on heldagsskolen-braaby.dk took eight hundred and fifty-seven milliseconds to stream. We could not find a SSL certificate, so I consider heldagsskolen-braaby.dk not secure.
93.191.156.20

I detected that this domain is operating the Apache server.

CONTENT

This site had the following on the site, "NYHED i 2018 Skolen udbyder kursus i specialpædagogik." We noticed that the web page said " Tryk på billedet og læs videre i pdf-fil." It also stated " Skolens overordnede formål er at tilbyde undervisning og socialpædagogisk behandling til børn og unge, hvis muligheder i folkeskolen er opbrugt. Målet for alle elevers vedkommende vil altid være at arbejde på at føre dem tilbage i folkeskoleregi, medens det for nogles vedkommende vil være at forebygge anbringelse uden for hjemmet. Børn med sociale og emotionelle vanskeligheder." The header had Heldagsskolen Bråby as the highest ranking keyword. It was followed by heldagsskole, specialundervisning, and narrativ which isn't as ranked as highly as Heldagsskolen Bråby. The next words the site uses is børn med specielle behov. faxe kommune was also included and will not be viewed by web engines.

VIEW MORE WEB SITES

Velkommen til Heldagsskolen Lærkeskolen Heldagsskolen Lærkeskolen

Alle børn har ret til en god dag. Ved Lærkeskolen giver vi et holdepunkt for livet. Der er ikke blevet oprettet forsideindhold endnu. Baggrunden for skolens oprettelse i 2000 var en erkendelse af at der igennem længere tid havde manglet et behandlingsorienteret skole og fritidstilbud til de børn som ikke kan rummes i folkeskolen eller dennes støtteforanstaltninger.

Heldagsskolen Lindersvold

Lindersvold ligger på kanten af Præstø Fjord. Heldagsskolen Lindersvold er et dagtilbud til børn. Kontakt os og vi vender tilbage hurtigst muligt. Made with love by MoonRope.

Helda Hoy Revista Digital

Daniel Sarcos hace llorar al elenco de Un Nuevo Día.

Helda World Blog

FT Island Hong Ki filming new drama. Kamis, 21 Juli 2011. Would you be my Girl Friend? Nan neoui Boy Friend. Ireon nae mameul wae jakku mollajuneunde.

Heldal Design - Interiør i rustik design, udformet i træ og stål

Vi tilbyder interiør i rustik design, udformet. Vores produkter er meget inspireret af naturen. Vi ønsker at bringe skoven helt ind i stuen hos danskerne. Tilf 60 66 98 32.